Известие

Collapse
No announcement yet.

Принудително охлаждане на интеркулер 2.4 jtd ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Принудително охлаждане на интеркулер 2.4 jtd ?

    Ониаден, докато се возех с мотора в жегите, се замислих това малко вентилаторче на радиатора колко яко духа.И след като скоро сменях маркуча над интеркулера ми направи впечатление, че едно такова моторче би могло да се инсталира на него(върху интеркулера).Мислите ли, че това ще има ефект, и струва ли ви се поне малко смислено начинание?Ако температурата на нагрятия въздух падне дори само с градус-два(няколко) дали ще има позитивно влияние върху мощтността... ?
    Last edited by краси; d.m.y г., 11:07.
    Alfa 156 2.4 JTD
    Honda CBR600RR 2008

  • #2
    Няма смисъл.
    AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
    Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
    sigpic

    Comment


    • #3
      Вероятно...щом не са го направили в завода.Но там все пак са могли да направят още доста неща, които не са направени умишлено...Тази мощтност за времето си вероятно е била повече от достатъчна.Не са търсли още няколко коня....
      Alfa 156 2.4 JTD
      Honda CBR600RR 2008

      Comment


      • #4
        да в града ще има ефект със сигурност когато караш по бавно и няма обдухване

        но аз съм решил този проблем по този начин:

        156 2.4JTD 136+ PS

        Comment


        • #5
          Това решение изглежда доста добро, но е малко по-сложно и трудоемко
          Alfa 156 2.4 JTD
          Honda CBR600RR 2008

          Comment


          • #6
            И по-скъпо
            Alfonso 1.3 Boxersigpic EX

            Alfonso 156 2.4 140 -new breed

            Comment


            • #7
              И аз това мислех за нещо от мотор да приспособя долу да духа понеже лятото в жегите при градски условия вървежа намаля до толкова че го усещам а като изляза вечер да покарам разликата е коренна явно от по студеният приток на кислород ...извънграда проблеми нямам ! и пуши повечко черно в топлиците което е нормално предвид прекалено топлият въздух

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от alfa1452.0 Покажи съобщение
                И аз това мислех за нещо от мотор да приспособя долу да духа понеже лятото в жегите при градски условия вървежа намаля до толкова че го усещам а като изляза вечер да покарам разликата е коренна явно от по студеният приток на кислород ...извънграда проблеми нямам ! и пуши повечко черно в топлиците което е нормално предвид прекалено топлият въздух
                Верно на времето като ми беше сток колата беше така вечер, добреа пък зимата най добре сега отдавна го бях забравил това нещо
                156 2.4JTD 136+ PS

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от краси Покажи съобщение
                  Това решение изглежда доста добро, но е малко по-сложно и трудоемко
                  Първоначално публикувано от KoRny Покажи съобщение
                  И по-скъпо
                  ....но е единственото дето може да има ефект......
                  "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                  F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                  Comment


                  • #10
                    Не знам колко е ефективно, но съм виждал пръскачки (ако не се лъжа пръскачките на чистачките) монтирани пред кулера. И ако има ефект то той би бил временен.
                    Избери Твоят ... SOUND
                    https://soundcloud.com/maserati_hq

                    Comment


                    • #11
                      Мда, някой ралиджийски Митсубишита мисля че имаха такива преди време, но все пак там нещата са доста различни....
                      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                      Comment


                      • #12
                        разлика при един леон арл тди 14,4 на 400м, като олееш кулера с вода пада на 14,0-14,1... та и това има ефект но за гонки примерно
                        156 2.4JTD 136+ PS

                        Comment


                        • #13
                          така е да

                          ---------- Post added at 13:01 ---------- Previous post was at 12:57 ----------

                          Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
                          Верно на времето като ми беше сток колата беше така вечер, добреа пък зимата най добре сега отдавна го бях забравил това нещо
                          Е ок мойта има Ремап правен верно разликата е огромна но нямам кулер слаган по голям и нищу не съм посмял да сложа за да не усера нещо да стане по зле ! не че сега си е зле карал съм стокови 4-5 2.4 жтд разликата е огромна но не ми се вкарва във филми нещо иначе сигурно при теб кефа е голям

                          Comment


                          • #14
                            Значи все пак идеята може да се тества... Някой ако има визия за реализация...да сподели.Къде, какво, как...?
                            Alfa 156 2.4 JTD
                            Honda CBR600RR 2008

                            Comment


                            • #15
                              Аз доколкото помня, Импресите ВРХ имат фабрично такава система, за пръскане на вода по интеркулера. Може да се направи опит, да се приспособи за този мотор.

                              Comment

                              Working...
                              X